Dostępność
Sprawdź gdzie możesz na nas liczyć
Miasto:
Kliknij na wojewódzctwo
Nie ma nas w twoim mieście?
Serwis i naprawa poprzez kuriera
Jeśli w Twoim mieście nie ma naszego serwisu wyślij sprzęt do nas. Do wysyłki sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć, aby uniknąć potrzeby dodatkowych napraw. Prosimy o dołączenie kartki z podstawowymi danymi właściciela (imię i nazwisko, telefon, email itp.) oraz informacji o usterce lub zakresie prac serwisowych, jakie mamy wykonać. Sprzęt należy wysłać za pośrednictwem wybranej przez siebie metody (kurier, poczta polska itp.) na poniższy adres:
Miret Sp. z o. o.
ul. Broniewskiego 56
01-716 Warszawa
Po otrzymaniu od Państwa sprzętu skontaktujemy się z wyceną prac serwisowych. Przesyłka zwrotna jest na koszt klienta. Można zapłacić przelewem bądź w trakcie odbioru przesyłki za pobraniem. Wszystko ustalimy po diagnozie i wycenie.
Dziękujemy i zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.